Eğer taşınmanın maddî boyutunu düşünüyorsanız da Allah korusun bebeğiniz hasta olduğunda devlet hastanesine de gitsen özele de gitsen bir sürü ilaç masrafı olacak zaten. Ne bebeğiniz hasta olsun, ne siz bunalın o evde. Kışın zaten pek bir yere gidilmiyor en azından dediğiniz gibi arada bi balkona çıkıp hava alırsınız etrafı izlersiniz iyi gelir