Benimki de ikinci haftasında sarılı 15 doktorun dediğini yaptım. Bebekler çok uyuyo. Dönem burada biraz iş sana çok düşüyor. mama meme devamlı ver ben bir haftada 150 200 g aldırıyordum. sarılık olmadan kurtulduk. şükür bol bol, emzir ve mama başka hiçbir şey yok