serrana süt izni hepimiz için var hocam. Ben de rehber öğretmenim ilkinde tam gündü çalıştığım okul ve süt izni kullandım.
Bu sefer yarım gün yine kullanacağım. Henüz doğum yapmadığım için bu konuyu konuşmadım idaremle ama yönetmeliği didik didik ettim kullanmamıza engel bir durum yok.