Kızlar merhaba kızım 9. Ayda menenjit aşısı olduğu için doktor kızamık aşısını yapmayı uygun görmedi 1 yaşında olacak zaten bir yere çıkmıyorsanız sorun yok dedi. Birkaç güne kızım 11 aylık olacak ve bugün sağlık ocağından arandım salgın var bakanlık tekrar aşı takvimine dahil etti diye şimdi kızım zaten Ekim ayında 1 yaş aşısı olacak bu ay da kızamık aşısı olursa 2 aşı fazla gelmez mi. Kabul etmedim o zaman imza verin dediler içim de rahat değil 1 yaşta zaten olacak 1 ay kaldı şunun şurasında diyorum iyi mi yapıyorum kötü mü çok kararsızım.