Oğlum 20 aylık. Algısı açık bi çocuk söylediklerimi anlar, istediğim şeyleri anlayıp getirir vs vs işte. Ama ben ne yaptım ne ettim bu çocuğa oyuncaklar oynamayı öğretemedim. Sürekli zarar verme peşinde özellikle kitap kağıt gibi şeylere. Tamam dedim oyuncaklarının hepsini kaldırdım haftalık tek tek çıkardım ama yinede çıkardığım oyuncağa ilgisi max 3-5 dakika. Oyun kurmuyor kursada sürekli beni istiyor yanında. Bir ara oyun terapisine götürmek istedim biraz daha bekleyeyim belki düzelir dedim ama yok. Yani merak evresinde şu an her şeyi merak ediyor biliyorum ama keşke biraz oyuncaklarıyla amacına uygun oynasa bende mutlu olsam diyorum. Sizin çocuklar kaç aylıkken düzeldi ya da oyun terapisine götürüp faydasını gören var mı götürdüyse orada neler olduda düzeldi. Kitap okuyayım diyorum önümden alıp yemeye başlıyor yırtıyor sabır çekip hayatıma devam ediyorum. Kelimelerin ilk hecelerini söylüyor arada. Yani acaba ben annesiyim diye gözüme mi görünmüyor anlamıyorum konduramıyor muyum çocuğuma. Otizmden şüphem yok algısı her şeyi gayet yerinde göz teması var derdinide anlatır uyku saatinde kendisi yatağa çıkar beni bekler falan falan işte yani. Ne yapsam düzelir imdat artık 🥲