birerkekbirkizannesii mamacitaa_ oğlumun ve kızımın ismi yazıyor🤣 eşimde Allah var gam yok yazıyordu kendı ismimi kalp koydum haberı yok hala🤣
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala birerkekbirkizannesii ben de bir ara profil resmini değiştirmiştim eşimin 😁 aklıma o geldi🤣
alyadmr077 birerkekbirkizannesii Bende eşimin wp durumuna bi aşk sozü yazıp altına tanışma ve evlilik yıldönümümuzun tarihini koymuştum ondan gizli 6 7 ay farkında değildi😂bı gün eşimin bı arkadasi eşime oo Ahmet sende gelişme var hanimcilik kazanmış demiş😂eşimde anlamamış işte o açıklamış demiş durumundan bahsediyorum hiç senlik değil sen genelde ağır abi sozler yazardin falan neyse eşimde tabi çok sinirlendi kızdı birazcık bana değişti hemen pişman mıyım hayır bı daha olsa bı daha yaparım 😂😂🥰
mamacitaa_ elifozkan ayy bizim de evlilik yıl dönümü tarihi 28.08 😊 bende ilk yıllar böyle koyardım durumu da şimdilerde bisey yazmayı sevmiyorum 😁🥰
mamacitaa_ Gamzelikiz_34 ne güzel şekilli sukullu bende çok yapardım o tarz kopyala yapıştır ama artık sevmiyorum 😂
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala denizalismom bu yazıyı nereden hatırlıyorum diyorum @SiprayiL knkmda da bu yazı varmış 😁 seninkini de yazmış oldum kanka sana sormadan 🤭🤣