Merhaba güzel anneler iştahsız bebeğim için bir beslenme düzeni oluşturmaya çalışıyorum iştahsız bebeği olan anneler beni anlar bu süreçte çok yıprandım hazırladığım bir çok ek gıdayı dökmek zorunda kaldım böyle böyle benim de hevesim geçti artık yerse yer yemezse yemez moduna girmiştim ama tekrardan herşeyi başa almaya karar verdim onun sevdiği şekilde sevdiği besinlerle ilerlemeye çalışacağım
Bu süreçte bebeğimi gözlemledim tercihleri garipti
Mama sandalyesi ❌
Yer sofrası ✅
Ebeveyn rehberliğinde beslenme❌
Blw, bliss ✅
Plastik kaşık ❌
Tatlı kaşığı ✅
Bu tür şeylere dikkat ederek ek gıdayı baştan başlamaya oğluma kilo aldırıp düzenli beslemeye sağlamaya çalışacağım .
Postu açmamın sebebi öncelikle kendimi motive etmek ve sevdiği ek gıdaları not etmek sonrasında da diğer annelere örnek sunmak
12 aylık
9700 gram