Bebeğim 2 aylık gündüzleri hiç uyumuyordu dalsada hemen uyanıyordu geceleri de aynı şekilde sürekli bacaklarını yukarı çekip bağırıp duruyordu bende mamamın gaz yaptığına kanaat getirdim bebelac gold kullanıyorduk sma comfort a geçiş yaptım birde gaz damlası aldım çünkü gazdan çok rahatsızdı minik kuşum sadece gece yatarken mamasına 5 damla damlatıyorum 2 gecedir gün içinde uyku halleri arttı uyuyor iki gündür normalde daha hareketli bi bebekti bende korktum acaba iyi gelmiyor mu diye bi fikri olan var mı