Volkanelif2202 Bebeğim 5 aylık kabız ne önerirsiniz? Probiyotik damla kullanıyorum ama faydası yok bezinde sadece lekelenir oluyor yapamıyor emerken sancılanıyor ve memeyi bırakıyor emmek istemiyor meme reddi yaşıyoruz