Akze18 minikmisimben yada alıp o gün vermek öğretmen bizi düşünüp hediye verdi karşılık vermek istedim geçen sene kızım başka okula gitmişti çoğu kişi çiçek almıştı fanus yaptıran bile vardı gönlünden geçen alabiliyor düşündüm
minikmisimben Akze18 yani öyle de yapabilirsiniz tabi ki ufak bir hediye olabilir ben hani genel olarak çocuklar onun annesi almış biz niye almadık diyor ondan söyledim ☺️ yoksa geçen yıl memleketten öğretmenimize ufak bişey almıştık vermiştim çok sevinmişti memleketten getirdim diyince. Birde illa bazı veliler saçma sapan düşünür yazacaktım biri yazmış bile
Akze18 Pirasalipuding öğretmen bizi düşünüp hediye yaptırmış güzel karşılık vermek istedim kızım geçen sene başka okula gitmişti oradaki çocuklar çiçek getirmişti ayrı ayrı başka hediye varmıydı bilmem ayıp mı olur alırsam ki
Akze18 birazquality buraya fikir almak için yazdım öğretmene denk gelmek iyi oldu öğretmen bize bile hediye yaptırmıştı güzel düşünüp almak istedim browni yi çok beceremem ama ayıcıklı kurabiye yapıp götürsem hem çocuklar için de iyi olur şimdi değil iki hafta sonra tabi ya birde geçen sene kızım başka okula gitmişti çoğu kişi çiçek filan getirmişti isteyen alabilir diye düşündüm
mamacitaa_ Akze18 hızlı hareket etme derim, hediye işi filan ne bileyim.. öğretmenler günü yaklaşıyor hem 😊
Akze18 duyguluanne böyle şeyler ayıp olmasa keşke onlar sayesinde tabi bizim çabamız da var rolleri büyük bi yerlere geliyoruz evlatlarımız aynı şekilde hediye konusunda arkadaşlar haklı olabilirler ama yiyecek konusunda sorun olmaz bence
Akze18 minikmisimben benim dediğim hediye zaten meblağ olarak büyük değil ufak bi hediye kek poğaça diye fikir verende oldu öyle bişey de yapabilirim kızım biraz alışsında hem çocukların neye alerjisi var bilmiyorum zaman diyelim artık
minikmisimben Akze18 anladım ben sizin dediğinizi işte herkes sizin gibi iyi niyetli düşünmüyor maalesef siz bir bakın öğretmeni vs daha iyi tanırsınız zamanla ona göre hareket edersiniz bence
Kitsu Akze18 onlar napar bilmiyorum da biz yiyecekleri çocuklarla paylaşmazdik. Birincisi alerji riski olabilir sorumluluk almak istemeyiz ikincisi başka öğrenciler eve gidip falancanin annesi şunu yaptı sen neden yapmıyorsun diye kıyas olmasın diye
Mariposa Akze18 senenin basinda hediye almak mantiksiz , sene icerisinde ogretmenler gunu vb gibi etkinliklerde zTen aliniyor. Cok icinizden geldiyse sene baslangici olarak bir adet gul verebilir kiziniz.
26merve26 Akze18 bu şekil yaklaşımlar siz tarafından ne kadar iyi niyetli 😏 düşünülse de diğer veliler çocuklar yalakalık olarak adlandıracak ki daha yeni tanıdığınız birine kim olursa olsun hemen birşeyler vermek istemek kendini kabul ettirme özel görme dürtüsü barındırıyor ayrıca alamayan akıl edemeyen yada yanlış düşüneceğini bilen velileri de çocukları tarafından zor duruma düşürebilirsiniz. Bi bismillah zaten yıl içinde o günü bu günü hediyeleşme olacak gereksiz bi bi içimde fazlasına gerek yok bence
Akze18 26merve26 öğretmende bizi yeni gördü ince düşünmüş hediye yaptırmış yalakalık mı oluyor kötü kalplilerin düşüncesi bu ha erken biraz bekle dersin tmm ama böyle kötü düşünmeye gerek yok bence ki başka biri yapsa asla aklıma gelmez ki mutlu olurum ve imkanım doğrultusunda yapmak isterim öğretmen bizi düşündüğü için böyle bişey yapmak istedim yoksa benimde aklıma gelmezdi
anayimcanim Memleketinze ait küçük bir şey tatlış olur, ya da bi kek, poğaça tarzı basit bir ikram da olabilir. Niyetiniz çok temiz♥️
Akze18 anayimcanim çok teşekkür ederim canım☺️🌸 memlekete gidersem inşallah uygun bişey bulursam alırım yoksada yiyecek de yapabilirim
26merve26 Akze18 o öğretmen size incelik yapmış ama siz tek başınıza özel bi hediye vererek yalakalık yapmış gibi görünürsünüz dedim yani siz bilirsiniz bunu yarıdan çoğu böyle düşünecek emin olun. Bişey alıp vermeniz yada vermemeniz yasa bizim velilerden birinin öğretmene bişey vermesi zerre umrumda olmaz mesela ama bi içim gıcıklanmaz değil yani gerek varmıydı diye samimi duygumu söyledim yani bende öğretmene bişey alamayacak yada düşünemeyecek kıvamda bi insan değilim ama zamanlama doğru değil sanki