Merhaba benim saf kocam letgodan birine telefonunu sattı ama adam parayı kredi kartına havale yolladım diye gösteriyor yarın sabah hesabına yatar diyor, ertesi günde adam telefonuda açmıyor parada hesaba yatmadı .Kocam adamı tanımıyor,adını Ozan diye tanıtmış kendini, ne soyadını ne adresini hiç bir bilgisi yok adam hakkinda . Sadece telefon numarasini biliyor. Iphone xs telefon yurtdışı olduğu için faturası yok. Sadece telefon değil yanında 2. nesil airpods kulaklık bimden 850 tl değerinde.2 sini beraber 5300 tlye anlaşıp kendi elleriyle teslim etmiş.Adamin telefonu açık ama şikâyetçi olamıyoruz yabanciyiz oturma iznimiz yok. Ne yapabilirz?