Merhabalar pazartesi işe başlıyorum kızım 10 aylık olacak. Bizim düzenimiz;
Sabah 6 gibi emziriyorum uyuyor
Saat 7.30 8 gibi uyanıyo kahvaltısını hazırlıyorum
8-8.30 gibi kahvaltı yapıyo
Sonra aktivite oyun vs
10 11 gibi bazen uyuyo bazen daha geç uyumadan önce emziriyorum
12 gibi uyanıyor çorbasını veriyorum. Sonrasında Oyun vs oynuyor
15 - 16 gibi uyuyor uyumadan önce yine emziriyorum
17 gibi uyanıyo 18 de akşam yemeği
19 gibi emziriyorum sonra 9 gibi gece uykusuna geçince emziriyoeum gecede bir kere uyanıyor
Şimdi benim sorum şu; ben pompa ile sağdığım az geliyo 70 100 cc arası geliyo ben sabah evden 7 de çıkıcam akşam 4 gelicem bu süre zarfında ne kadar süt bırakmam gerekir