newmommyela Kızlar 1-2 gündür böyle şeyler var kızımda bazen kabarıyor değişik hiçbirşey yapmadık sadece ayak bileklerinde birde çok az kol içinde başka biyerinde yok 4 aylık bu arada bu alerjimidir acaba hastalıkmı yoksa isilik gibi birşeymi sizce
birerkekbirkizannesii newmommyela el ayakta ateş de eslık edebılıyor ve daha kötü vücutta oluyo, ya sınek ya isilik bana böcek ısırıgı gıbı geldı
pimpiriklianne43 newmommyela bana el ayak hastaliği gibi gelmedi kuzum oldu önce çok yüksek ateş oldu ertesi gün tıpkı su çiçeği gibi ici su dolu kabarcıklar oldu tek elleri ayakları ve ağzında oldu diye hatırlıyorum çok kötü bir hastalık sonra kızımın bütün tırnakları düştü bu hastalık yüzünden
newmommyela birerkekbirkizannesii ama mesela şuan hiçbirşey yok bacağında sonra ne oluyorsa aynı yerde tekrar böyle kırmızılıklar çıkıyor bi gidiyor bi geliyor 2 gündür ne mama değiştirdik ne başka bişey verdim değişik 😢
Qunqnir newmommyela ateş var mı ? Bu kırmızı kabartılardan ağzında var mı bi fener tutup bakın. Ateş ve ağız içi yara en önemli belirtülerden
newmommyela Qunqnir yok ateş hiç yok birde sadece bacağının alt kısmı böyle geri kalan yerlerde çok bişey yok
Nacafa Ben benzettim ya oğlumda çıktığında da vücudu çok kabarmadı ama 2-3 gün sonra ağız içinde çok ciddi yaralar çıktı
deozge newmommyela vücut bakım yağı vücut losyonu tarzı bişey kullanıyormusun yadaşampuanını değiştirdin mi benim yiğenim olmuştu el ayak onunla alakası yok bence hiç benzemiyor