hazucak Doğum sonrası adet düzeniniz ne zaman oluştu? Benim üç aylık oldu kırkım çıktıktan sonra bi oldum gibi oldu sonra bir ay olmadım şimdide akıntı gibi oluyor normal mi acaba, ne zaman düzene girer süreç nasıl ilerliyor bilenler yazarsa sevinirm 🥰