Kızlar benim iş bankasına beocum var yanı aslında evlendıgımızden berı kullandık ama öle dardaydık kı battıkkı gerı ödeme yapamadı esım ıkı sene olcak bir hukuk burosundan baska hukuk bürosuna aktarıldı borc durumu bugün de bangır bangır arıyorlar en sonda acdım ödeyecek halım yok dedum avukata devredıyorus evınıze havuz gelıcek kolluk kuvvetlerıyke dendı borc 102 bın cıvarı kolluk kuvveti ne alaka dedum öyle gerekiyor dendi basına bısr gelır mı 1 yasında evladım var bı an kotu oldum sınırım bozuldu sadece göz korkutmak mıdır ıcerıye fılan alınır mıyım yoksa 🥲