Minammm burun aspiratörü kullanmayı doktorlar önermiyor, daha çok zarar verdiği için, 1 serum fizyolojigi iki buruna bitirebilirsin, kendiliğinden çıkacaktır benimde oğlum 1 ay 20 günlük sık sık temizliyorum sürekli tıkanıyor ne yazık ki, buhar makinesi de kullabiliriz