ipekaydin 9 aylık olcak bu pazar ama emekleme yok tutunup kalkma yok normal mi acaba sizinkiler ne zaman yaptı bunları
papatyatanesi ipekaydin 10 aylıkken emeklemeye başladı 11 aylıkken de tutunup kalktı 13 aylıkken de yürüdü🥰
julliyettanne ipekaydin benımkı 3 aylıkken ters emeklıyordı 6 aylıkken emeklemeye başladı 13 ayllıken yurudü bence yaşına yaşına kadar norml dıye dusunuyorum bazı cocukların gelısımlerı gerıden gelıyor
nadidelifora ipekaydin emekleme 8-10 ay arası başlayabilir. Şart da değil. Tutunup kalkma sıralama için de 12.aya kadar vakti var 🌸
miniminisevgilimm ipekaydin 11. Ayda emeklemeye başlayan bebeğim bu yorumları görüp utanır mı bilmem 😅 bende çok üzülüyordum emeklemiyor onun ayındakiler yürüyor diye ama 11. Ayın başında emeklemeye arkasından hemen tutunup yürümeye başladı 2 gün sonra doğum günü var kendini bırakıyor ama hemen düşüyor henüz yürüyemedik zamanla o da olur 😅
gg3848 ipekaydin gayet normal benim kızım hızlı sürünüyordu 9. Aya yakın emekeledi 10 aylık tutunup kalktı sıraladı hepsi yavaş yavaş olur küçük daha merak etme🤗
ticktack 6 aylıkken sürünüyordu, 7 aylık emekledi suan 9 aylık tutanarak yürüyor. Ama her bebek farkli bence ya diğer şeyleri iyiyse ismine bakiyosa etrafiyla ilgiliyse sorun yoktur bence
Makbuss ipekaydin benim kizimda ayni kasim 19 dogumlu sadece surunerek dolaniyor herkes tembel diyor ama cani saolsun hepsi olur zaman la doktor lar sikinti gormedi yse bende takmiyorm
Merveeofs ipekaydin benim kızım asssla emeklemedi de tutunup kalkmadı da 13 aylıkken dieekt yürümüştü
ibr24 ipekaydin tatlım biz 11 ayligiz daha ne emekleme ne tutunup kalkma yok yaşına girecek nerdeyse 18. Aydan sonra sıkıntı oluyormuş
ibr24 ipekaydin Evet cnm her bebeğin farklı benimde çevremde 6 aylık bebekler emekliyor 11 aylıklar yürüyor ama bizde yok öyle rahatına düşkün etleri ezilecek diye aklı çıkıyor 😂