bennededimkii 15 dakkaya uykuya geçen kızım 3 gündür öğlen uyumuyor. Saat 9 da kalkıyor ondan mı diyecegım ama hep 9 da kalkar 1 de uyurdu. Erken mi kaldırmam lazım daha da anlamadım çok sinirlerim bozuldu . Bir öneri
Rabiiul bennededimkii benim kızım da haftaya 14 olacak 8 de uyandı normalde 10.5 da uyurdu bugün 12 buçukta uyudu 2 gündür böyle cebelleşiyor diş geliyor bir yandan ama tek uykuya mı düşmek istiyor bilmiyorum , yatırdığım anca yırtınmaya başlıyor
aysebb bennededimkii O aylarda direnmeye başladı benimde kızım 2 yaş sendromu buda. Öğlende daha geç yatmaya, akşamda daha geç yatmaya başladı şuan 22 aylık