Emziriyorum ve zlynda kullanıyorum. Bugün sağlık ocağına gittim aile hekimimiz bu hapın Östrojen
İçerdiğini ve emzirirken kullanmayı önermediğini söyledi. Sadece progesteron içeren kullanabilirmişim o da ülkemizde pek yaygın değil falan dedi. Kadın doğum doktorum önerdi dediğimde ise cevapsız kaldı. Vicdanım rahatsız oldu. Çocuğuma zarar veriyorum gibi hissettirdi. Bu süreçte en iyi korunma yöntemi prezervatif gibi ama ona delinir falan diye güvenmiyorum. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda