elifdiyorkii Selam kızlar 14 aylık bebeğime alıcam hangi meyveli olanı önerirsiniz bir de ölçü olarak ne kadar vericez ve 150 ml 250 ml olarak gördüm hangisini alayım 150 ml ne kadar süre yetiyor açtıktan sonra 3 ay süresi varmış
herseyimcocuk elifdiyorkii 250 ml bitmiyo çöpe gidiyo 150 ml yeterli. Açıldıktan sonra 3 ay kullanılıyo
Unicorn67 elifdiyorkii elmalı olanı önermişti doktor yeşil elma haftada 3 gün dedi çünkü fazlası erken ergenliğe yol acabiliyormus
Usnac1995 herseyimcocuk Günlük mü kullanıyorsunuz. 3 yaş oğluma almak istiyorum da kimisi haftada 3 kere yeterli diyor
herseyimcocuk Usnac1995 her gün diyen de var haftada 2-3 gün diyen de var ben bi gün verip bi gün vermiyodum