princessgirl Demir ve d vit düşük çıktı hiç bir şekilde içiremiyorum suyun veya meyve suyunun içine koyup içirsem olur mu içiren var mı bu şekilde
huniliabla princessgirl demırı az portakal suyu veya lımon damlatıp verebılırsınız emılım 6 kat artar . D vıtamını de kahvaltıdan sonra falan kaç aylık bebegınız ona göre çözüm üretmek doğru olur