Kızlar bebeğim 6 aylık reflü tanısı koyuldu bugün, Bebelac mama kullanıyorum sizce mamayı mı değiştirsem? Doğduğundan beridir bu mamayı kullanıyorum önceden bu şekilde kusmıyordu ama son 1 aydır kusuyor böyle çürümüş gibi kusuyor oluk oluk değil aynı durumu yaşayan varmı?