Sevgili anneler
Cuma sabah 10 da ilaçlı bt çekileceğim, çekim yapan kişi 3 saat emzirme, ilk sütü sağ sonrasındakini ver dedi. Oğlum yoğurt ve sebze ek gıda yiyor ama doyuracak kadar değil. Hemen girmeden emzirmeyi düşünüyorum ama yine de sağıp buzluğa atmak istiyorum. En son 2 aylıkken sağmıştım ve doktorumuz sağımla biberonu bıraktırmak istediği için bırakmıştık sonra da biberon almadı zaten. Şimdi tekrar sağıp denesem olur mu? Ara verip sağım yapan anneler varsa öneriniz var mı? Teşekkür ederim. 🙏🏻