mecnun123 Kızlar selam. 43 gün önce doğum yaptım. 35. Gün falan kanamam kesildi. Bugün 43. Gün tekrar kanamam başladı. Regl olmuşum gibi de ağrım var. Ben düzenli emzirem biriyim. Bu kadar çabuk regl olmam normal mi sizce ? Sütüm kesilir mi
suheyla92 mecnun123 kesilmez ama direkt adet olmaya basladiysaniz yumurtaliklariniz cok iyi calisiyor hamile kalma ihtimaliniz cok yuksek eger istemiyorsaniz duzgun korunun pisman olmayin 😅
syldz61 Gayet normal her kadının düzeni bir değil maalesef. Ve her kadının yumurtlama şeklini o hormonlar düşündüğümüz ölçüde baskılayamayabiliyor.
mecnun123 Nurce ay çok şükür. Bi kaç gündür çok stresli gün geçirdim. Acaba sütüm mü kesilecek diye endişe ettim. Forumda da adet olunca sütüm kesildi ya da azaldı yazanlar olmuş fa aklım çıktı
mecnun123 suheyla92 ya benim yıllardır günü gününe saati saatine adet olurum. Bir saat bile gecikmez öyle söyleyim. Hormonlarım ultrasonlarım falan da hep iyi çıkardı. Eşimin de her şeyi normaldi ama biz 1.5 yıl çocuk sahibi olamadık 🤣 valla çok ilginç ya 😀