Kusura bakmayın ama çocuk dayaktan, sürekli kısıtlanmaktan, laf yemekten artık arsızlaşmış. Bir kere alıştı mı böyle böyle gider. Çocuğun sosyalleşmesi için alan tanımıyorsunuz. Çocuk sıkıntıdan ne yapacak tabii ki sağa sola zarar verecek boyayacak. Sizin bu zarar olarak gördüklerinizi o zarar olarak görmüyor çünkü. Sadece sıkıntısını gidermesi için oyun olarak görüyor.