nonema Bebeğim 3 aylık. Kucakta evi gezdirerek uyutuyorum ve sonra kucakta kalırsa 1 saati gece uyur ama yatağa koyduğum gibi uyanıyor. Yardım edin lütfeeen
canbartuuu nonema Benimkide böyleydi kundak yapıp beyaz gürültü açıp bebek arabasına koydum gün içinde işime yaradı hatta şu an bebek arabasında ileri geri yapıyorum uyudu gibi 👀
allahkahretmesin2 nonema ilk birkaç ay benim oğlum de öyleydi beşiğine koymak yerine koltuğun kenarına bırakın yakınınızda olsun ben öyle yapmıştım sonra beşiğine geçirmiştim
Redpepper İlk 4 ay kucakta uyutabilirsiniz sonra alışkanlık oluyor yavaş yavaş bırakmayı denersiniz ama şuan patron bebek. Bizimki de öyle kucakta uyuyor şanslıysam koyunca uyanmaz ama çok nadir
nonema Redpepper evet ama cok yorucu oluyor. Bazı arkadaşlardan duyuyorum bebekleri iki pıt pıt ettiler mi saatlerce koltukta uyurmuş