aysima38 merhaba, geçmiş olsun. Plesenta previa yoktu bende ama bir ay önce erkilette sezaryen doğum yaptım bir hafta sonra da bazı sıkıntılar nedeniyle şehir hastanesinde üç gün yatış yaptım doktor hakkında bir şey diyemem ama şehir hastanesi odaları, bakımı temizliği vs olarak kesinlikle erkiletten daha iyiydi