Selam kızlar ben ağda kullanıyorum arkadaşımda lazer gidiyor ikimizde beyaz ten liyiz tüylerimiz kalın o çok fazla bi fark göremedim dedi bi arkadaşımız lazer sonrası serum sürüyorlar o azaltıp bitiriyor zaten dedi sizin kullanıp memnun kaldığınız bir ürün varmı