Elif2904 6 aylık bebeğim bronşiloit oldu 😞doktor hava ve antibiyotik verdi ancak hava iyi çok zor veriyoruz yaşayan tavsiye verecek olan var mı
3kedili2bebekli Elif2904 hava verirken ben ayakta gezdiriyordum zıplıyor hopluyordum karşımızda eşim surekli gulduruyordu uyurken baş ucuna odaya da bir kasede buz koyun fazlaca bir de terletmeyin korkmayın 3 güne rahatlayacak