Selam arkadaslar. Bebegim 6 ay 16 gunluk. 37 haftada dogdu, erken dogum sayilmiyor tabi ama genelde bu tur seyler 40 haftadan hesapliyorlar diye diyorum. Goz temasi , gulme , ismine bakma falan hersey cok iyi cok sukur. Ama babildam durumu yok. Sesler cikariyor, aeee, eee , ooo, hee gibi ama ba ba, ma ma gibi seyler yok. Benim yegenim otizmli onda da babildama olmamisti, dogrusu endisem biraz bu yonden. Yani merak ettim sizinkiler kacta basladi buna ? Tabi her bebek gelisimi farklidir ama yine de merak etmeden duramiyorum