Benimki de 33 aylık ben öğretmeye başlamıştım. 16 gün oldu ama öğrenemiyor. Kakasını hep altına yaptı çişini de evde söylüyordu ama hala bazen bile bile atına yapıyordu. Bugün önce kakasını altına yaptı sonra da salonun ortasında çişini yaptı ve artık dayanamadım demek ki küçük öğrenemiycek dedim ve altını bağladım. Belki bağlama daha öğrenmesi işin vakit var diyeceksiniz ama yok bende sabır kalmadı çok zor gerçekten. Kasımda üç yaşını geçtikten sonra tekrar denerim diye düşünüyorum.