Merhaba anneler ben mastit oldugumdan süphelendim doktora da gidicem ama size sormak istedim. Sol gögsümün bi tarafı kızardı be genel olarak sol gögsüm sisti ve biraz sert. Hep daha büyüktü ama o meme. Arada bir ateşime bakıyorum ama yüksek cıkmıyor. Birden ter basıyor birde. Sütüm genel olarak fazla da değil mama da veriyorum. Böyle süt az olup da mastit olabiliyor mu?