Oslemm 3.5 aylık kısa aralıklarla oturuyor şu anda. Erken biraz ama kendisi öyle istiyor. Dümdüz yatırdığımda kafasını karnına kadar kaldırarak oturmaya çalışıyor. Kafası biraz yüksekse direk oturur pozisyona geliyor zaten. Kıyametleri kopartıyor yattığı sürece. Mama sandalyesinde hafif yatırır pozisyonda kullanıyorum kısa aralıklarla. Birde kucağımda. Tabii bu oturmalar dimdik değil biraz daha yatık