Peraa Yuvamız istanbul mail atmış ödemeleri ibb nin sayfasından üyelik oluşturup yapabilirsiniz diye ancak üyelik oluşturduğumuz da borç yok diyor. Bu konuda bilgisi olan var mı acaba
Usnac1995 Peraa Banada sms geldi şimdi. 3.833.33 tl . Sizinde bu şekilde mi 5 bin olması gerekmiyor muydu
Mothertwins Peraa Okulda annesi olarak ben yetkili gözüküyorum imza hakkı vs bana ait ama ödeme için fys den üyelik oluşturrken eşim adına mı kayıt açalım benim adıma mı bilemedim
momikaa Peraa Merhabalar kaç yaştan itibaren alıyorlar acaba yarım gün mü tam gün mü gidiyor çocuklar ve aylık ücreti nedir?
Usnac1995 Nurci Aaa doğru ya onu düşünmedim. 🥲 Bakalım gidecek mi, ben oğlumdan emin değilim, belkide durmaz tam 3 yaşında çünkü
Usnac1995 Peraa Normal mesaj olarak geldi. IBBYUVAMIST den. Ben giriş yapmadım henüz, akşam bakıcam. Size dönerim tekrar
Peraa Mothertwins ikisine de oluşturun bence biz üyelik açmadık vardı kaydımız eşimin de bizim de ama ikisinde de borç yok yazıyor anlamadım ki nasıl yapıcaz biz bu ödemeleri
Usnac1995 Peraa Ben şimdi baktım ödeme görünüyordu yaptım. Sizin neden çıkmadı acaba. İsterseniz yarın kurumu bir arayın
Peraa Usnac1995 ödeme toplam borç yazan kısımda mı çıkıyor acaba biz mi yanlış yerden bakıyoruz acaba
Mothertwins Peraa Ödeme yansımazsa yapacak bir şey yok kendi sorunları çünkü ödeme yapılmadan okula alamayız demişlerdi umarım ilk gün sorun yaratmazlar çünkü kendi sorunları
Peraa Mothertwins ibb çözümü falan da aradık mesaj gelecek ödeme yansıyacak falan dendi yansımamış. Siz yaptınız mı acaba ödemeyi