Annecik34 ben okmeydanında oturuyorum bulunduğum civarda yok maalesef birde kalp hastası olduğu için kalabalık alanları sokmak istemiyorum bağışıklığı düşük biz evde etkinlikler yapmaya çalışıyoruz , dışarı çıkardığım zaman sahil , yeşillikli alanlara götürüyorum çok istiyorum fakat tereddüt ediyorum 😟