canimoglum53 Merhaba. 3 numaraya gecince elimde 50 adet 2 numara molfix bez kaldi. Gercekten ihtiyaci olan varsa gonderebilirim kargo karsiliginda.. :)
[silindi] canimoglum53 bebeğimin kilosu 5e yakın hala 1 numara kullanıyoruz ama sıkıyor. Acaba 2 numara mı kullanmalı 3 mü
kayrahazalayaz canimoglum53 bende de 100 lü hiç açılmamış 1 numara molfix bez var 35 tl ye satıyorum bursa içi
canimoglum53 [silindi] bence 2. Kucuk bir paket alin hatta 2yi cunku ben cok cabuk 3e gectim. 1.ay bitti 2 numara gectim. 2.ay bitti 3numara gectik suan 5800 kgyiz