Kızımın dün kontrolü vardı 6 aylık olduk. Son iki aydır kilo alımı düştü ilk 240 gr almıştı bu ayda 185 gr aldı. 4. Ayda meme reddi gibi bişi olmuştu çişli bez sayısı çok azdı hatta böbreklerinde kristal falan çıkmıştı. Anne sütüyle besleniyor. Sonra tekrar memeye geldi bende sağım falan yaparak sütümü arttırmaya çalıştım. Bu ay diş çıkardı 5,5 aylıkken alttan iki tane. Emiyordu yutkunma seslerini duyuyordum çiş kaka falan gayet iyiydi . Hatta kendimce bunay güzel aldı falan diodum. Dün 185 gr aldıgını görünce çok şaşırdım. Mevzu şu son zamanlarda çok huzursuzdu çığlık çığlığa ağlamak değilde ııı ııı gibi ağlamalar gece gündüz devam ediyordu gece çok sık uyanıyordu memede sakinleşip yine uyuyordu. Doktorum gece mama takviyesi önerdi aç olabileceğini söyledi. Dünden beri çok mutsuzum acaba bu çocuk açtı ben anlamadım mı die. Çok hareketli sürekli dönüyor ondan da olabilir dedi . Ama gece mamayı kabul etmedi . Bu gece daha sakin uyudu 🤦♀️bir hafta denicez mamayla kilo alımı var mı dir ama çok biberon tutan bi bebek de değil . Aranızda bunu yaşayan birileri var mı?