Kızım icin eve yakın bir okul vardı oraya bilgi almak icin gittik sabah 9 aksam 4 saatleri ama fiyati çok geldi bize aylik 10500 istiyorlar 12binde kirtasiye masrafi yani bütçemizi bayağa aştı kızımda tutturuyor okul diye sizler neler yaptınız acaba konuşup yarım gün olsa fiyatında yarısı olurmu diye konuşmak istiyorum ama kabul edeceklerini pek sanmıyorum devlet anaokullarida 5 yaşta alıyormuş sanirim eokuldan baktim yaşı kayıt olmaya uygun degildir yaziyor sizler neler yaptınız?