elif845 öncelikle sağlıklı bir bebek gerisi önemli değil bence, bizim doktorumuz kiloyu çok önemsemiyoruz hatta obez çocukları hiç sevmiyoruz dedi. Düşük kan değerleri için doktor gerekli görürse iğne vurulabilir. Siz hiç canınızı sıkmayın, kilo da boy da genetik. Yeter ki stres yapmayın, her şey düzelir. Allah çözülmeyecek dert vermesin amin.