3,5 aylık bir bebeğim var. Süt ürünü ve yumurta alerjimiz var, diyet yapıyorum malum. Bebeğim bir aydır haftada bir olacak şekilde zar zor kaka yapıyor. Eskiden nerdeyse her gün yapardı. Bu durum çok canımı sıkıyor. Ne yapabilirim? Zeytinyağı ona verdim poposuna da sürdüm. Probiyotik ve gaz damlası da kullanıyoruz. Karna masaj vs de yapıyoruz. Ama olmuyor sorun ne sizce???