ayaarenn basit bir kapalı ameliyat 15 dakikalık bir işlem korkmana hiç gerek yok. Ameliyatı olmak kolay ama önemli olan ameliyattan sonrası ve bu konuda bilgisi olan bir diyetisyenle mutlaka mutlaka devam etmelisin diyetisyensiz kesinlikle devam edemezsin. Kilo verirsin ama saglikli olamazsin kaslarin erir vücudun tukenir kemiklerinden verirsin. En az 1 sene diyetisyen desteği şart ona göre hazirla kendini. Ful protein besleniceksin nerdeyse tüm yedigin sadece protein olucak bir süre, katı sıvı ayrımına alışman gerekicek, cok yavaş yemek yemeye alısman gerekicek, yemek yemeyi cok seviyosan eger psikolojik dönüsleri de olucak bunun, ameliyattan önce sağlam bir ilik suyu stogu yapılacak ve ilik suyu epey bi ayakta tutacak seni, gazlı içecekleri hayatından çıkarıcaksın ve alkolü, her gün alman gereken miktar kadar protein tüketmekten bıkmak yok. Ameliyattan çıktıgında ilk ağrın olucak sonra odanda serumları bağladıklarında ağrıların geçicek ama sonraki süreç hiç geçmiyor hep seninle kalıyor. Hayatının yeni düzeni haline getiriceksin