Bebeğim 3 aylık olcak nerdeyse hala tek çocuğum var gibi hissediyorum sanki bebek benim değil gibi. Bu normal mi yoksa ben yaşadığım ağır lohusa depresyonundan dolayı mı böyleyim? İkiye bölünmek çok zorluyor beynim bedenim sürekli meşgul bazen bayılcak gibi oluyorum şu kandil günü bana dua edin olur mu? 2. Çocuğun evdeki varlığına değişen düzene ne zaman alışılıyor tam olarak veya ikisine aynı anda bakabilmeye