Selamlar, bebeğim 7 buçuk aylık tüp bebek tedavisi ile oldu tek çocuğum ve başka evladım olmicak, bir aydır dikkatimi çeken bazı şeyler var mesela elini çırpıyor, ismine tepki vermiyor bakmıyor, ağlamıyor çok nadir ağlıyor, çamaşır makinesi dikkatini çekiyor örümcekle önüne geçip bakıyor, kalabalık ortamları ve sesi sevmiyor huzursuz oluyor, ama göz teması var sosyal gülümsemesi var mesela cee e yaptığmızda gülüyor biz güldüğmüzde gülüyor, kızgın baktığmızda kendide suratını asıyor kafam çok karışık kızlar bu cuma doktora götürcez bakalım, başından böyle bi olay geçen var mı ?