zey136 Hocam ben de öğretmenim. Bence erken bir yaş değil. Dil gelişimine, sosyalleşmesine gözle görülür şekilde faydası olacak emin olun. Biz bile etkinlik bakımından yetemiyoruz yeri geliyor çocuklara. Çocukların kendini keşfetmesi bakımından da artısı olur. Ben seneye 2 yaşına girince kızımı kreşe vereceğim. Çünkü bakacak kimsem yok, bakıcıya bırakmaktansa kreşi tercih ediyorum. Bir öğretmen arkadaşım bu sene 2 yaşında verdi oğlunu kreşe ve şimdilik güzel gidiyor. İnstagramda 2 yaşındayken kreşe veren annelerin yorumlarını okudum yakın zamanda, çoğu da memnundu. Faydasını gördüklerini yazmışlardı.