Kızlar az önce bir hanımefendi geri çekilme + prezervatif ile korunup hamile kalmış tırsmadım değil yani. Geçen ay postumda yazmıştım zaten adetin ilk günü gitmedim diye hap vermedi bana o yüzden bu ay korun sonraki adetinde ilk gün gel demişti doktor. Ben de bu ay afedersiniz sadece bir kere ilişkiye girdim ama onda da prezervatif + geri çekilme hani ve adetten 2 gün sonraydı sizce risk ne kadar adet döngüm emzirdiğim için 40 45 günü buluyor chat ihtimal 1 in altında dedi.
Not: artık 2. Çocuk istemiyorum kökten nasıl hallederim bu sorunu risk kalsın istemiyorum. Tek çocuk Allah güç bela vermesin de öyle kalmak istiyorum