2 aylık kızım her altını açmada çiş yapıyor ne alt açma yetiştirebiliyorum ne de kıyafet
Alışkanlık mı oldu anlamadım
Acıyorum bekliyorum siliyorum bekliyorum yok bezi altından cekince başlıyor
Delirecem artık ya gecenin 3 ünde 4 ünde sırtına kadar çiş oluyor
Bu geçer mi ne zaman geçer ya