cnrm16 yani şöyle anlatıyım. Kardeşimde hiperaktivite ve dürtüsellik ön plandaydı, bende dikkat eksikliği. Derste hiç oturamazdım hep ayakta gezinir konuşur ya da uyurdum. Asla uyum sağlayamadım ilaçsız. Kardeşim de aynı şekilde. Ailem sürekli bizi kurslara gönderdi bence etkisi çok yok 😂 anlatıklarınızı çok net anlıyorum. Konudan konuya geçme hayattaki en büyük sıkıntım🥲 yani sakin etkinlikler yapmaya çalışın bol bol. Kitap okuma, resim çizme, kinetik kum, oyun hamuru gibi. İlla bir tık sevdiği bir şey vardır. Çıkartma kitabı falan da olur. Sürekli enerjisini attırmaya bakın. Bence 3 yaşı da geçmiş jimnastiğe ek yüzmeye de verebilirsiniz. Yani şuanlık bir şey diyemez kimse süreci yönetmekle alakalı. 6 yaş civarı çok önemli. Kardeşime çok erken tanı konurken bana çok geç konuldu 🤷🏽♀️ bu yüzden okul hayatım baya sıkıntılı geçti. Çeşitlerini o zaman bilmiyorduk. Kardeşim ilaç kullandığı için daha rahat ve uyumluydu. Sonradan anladılaf götürdüler ama geçen geçti 🥲
Oğlumu da oyun grubuna götürüyorum 9. aydan beri artık illalah ettim. Hani gram hevesim yok artık götürmek için. Asla katılmaz. Hep gezinir derste. Çok sevdiği etkinlik olsa bile 1 2 dakika katılsa şükrediyorum. 45 dakikalık derslerin belki 5 dakikasını zor katılıyor. Evde daha iyi bu süreç elbette😵💫😵💫