bebiskoveannesi Kızlar bebeğim 10 ay 13 günlük. Daha önceden küçük alıştırma bardaklarında veriyodum suyu. Mumchkin suluk aldık fakat pipetle içemiyo. Alışır mı zamanla veya nasıl alıştırabilirim
Zlm bebiskoveannesi plastik bir pipet alın içine su çekin ağzına değdirip bir döktün öyle Birkaç kere yapın pipetten su geldiğini anlayınca kendi çekecektir
kirmizibalikbeachte bebiskoveannesi bende alıştıramıyorum ya normal poşetle denediğimde içiyor ama pipetli suluk verince onu diş kaşıyıcı olarak kullanıyor jaksjjsjs
[silindi] bebiskoveannesi Munckin zor çekiliyor. Bende oğlumda denedim baktım yapamıyor kaldırdım. Arkadaşımın kızı 5 aylık wee marka suluk almış pipetli gayet içebiliyor gözümle gördüm ve şok olmuştum 🤷🏻♀️
bebiskoveannesi kirmizibalikbeachte evet benimkide ısırıyor aslında ondan su geldiğini biliyo bi kaç sefer çekti ama içiremiyorum onunla
bebiskoveannesi Pamukhanim_ bende normal pipetle bi denicem bakalım. Olmadı zamanla mecbur alışacak zaten
bebiskoveannesi [silindi] bende en çok munchkin öneriliyo diye aldım. Bide içindeki ağırlık sistemi çok güzel düşünülmüş. Her şekilde içilebiliyor aslında. Ama çok zorlamicam ya illaki alışacaktır
allahkahretmesin2 bebiskoveannesi yoldaydık annem arabada oğluma kakolu süt içirmeye çalışıyodu pipeti ağzına sokmuş şişeyi sıkarak içirdi biraz sonra kendi alışıp çekmeye başlamıştı
bebiskoveannesi allahkahretmesin2 evet bende normal pipetle bi denicem bakalım. Ama bugün suluktan 1 kere içti sonra bi daha çekmedi. Aslında ondan su geldiğini biliyo ama zor mu oluyo anlamadım ki
kalkbircaykoy bebiskoveannesi karşısına geçip önce gösterdim sonra kendim içtim birkaç kez bunu tekrarladım özellikle pipetten su çekme kısmına odaklandırdım sonrasında kendi içmeye başladı.
kalkbircaykoy bebiskoveannesi bizimde başta yapmadı birkaç kez denemiştim olmamıştı bir süre eline vermedim unuttu belli bir zamandan sonra dediğim şekilde yaptım yaptı ve şaşırttı sizinkide yapacaktır 😊
bebiskoveannesi kalkbircaykoy illaki alışacak tabi de biraz sabırsızız sanırım ☺️ hemen her şeyi yapsınlar istiyoruz
mavii_98 bebiskoveannesi çok taklitçi oluyorlar ya önce kendim yaptım sonra ona gösterdim öyle öğrettim bende pipetle çektirip verme gibi şeyler dönüyor ya ben beceremedim onu taklitler oldu
bebiskoveannesi mavii_98 bende önce bi pipetle bi deneyim göstereyim diyorum eğer olmazsa bi annemizin dediği gibi bi kaç gün göstermem unutturum sonra yine veririm. Bakalım yapcaz bişeyler 🤷♀️☺️
karatekee mavii_98 internetteki her şeyi denemiştim olmamıştı dediğiniz gibi karşısına geçip birkaç kez abartılı şekilde içtim ve içti 1 yaşında hahaha şok oldum. Teşekkür ederim