gygo Kızlar doğum yaptığınızda belediyeler yardım için paket gönderiyorlarmış bez ıslak mendil vs onun için biz mi başvuru yapıyoruz onlar mı gönderiyorlar
minikmucizemm19 gygo başvuru yapıyorsunuz benım bulunduğum yerde eşim dogum belgesiyle gitti başvuru yaptı anında verdiler
2prensesimvarcanim gygo belediyeye doğum belgesi ve kimliklerinizle gidin ordan hemen veriyorlar bekletme vs olmuyor
sultan578 Gidip belediyeden almıştı benim eşim çanta şeklindeydi içinde bez,ateş ölçer,ıslak mendil,şampuan vs vardı.
Zlm gygo Ben Bizimkileri aramıştım kaydınız var zaten demişlerdi diye hatırlıyorum 3 aylık olunca Getiriyorlar ama İstiyorsanız belediyenizi arayın
gygo Zlm aradım böyle bi hizmet yok il müdürlüğünü arayın dediler ama her belediyede olması geremiyo mu
alparslancimm gygo daha 5.6 aylıkken başvurdum beşiğine kadar yolladılar içinde herşeyy vardı a dan z ye herşey
yldrmzs Beledıyenın yardımı bazı vardı yerlerde dıye okuyorum heryer vermıyor ben elazıgda oturuyorum burda alan varmı