_alininannesi Canım anneler kış geliyor malum bir yaş üstü yavrularınıza neler içiriyorsunuz yoğun bir arayıştayım bu dönem fikirlerinize ihtiyacım var ❤️
gizememre _alininannesi merhaba annem üzüm ve erik suyu yapıp dolaba attı onları içirmeye düşünüyorum 🥰
_alininannesi gizememre merhaba, benim de dondurucumda kiraz var ben de onu mu yapsam acaba iyi bir fikir oldu bana teşekkür ederim 🌸
gizememre _alininannesi canım direk kaynatıp koydu hoşaf gibi suyunu içiririz tanelerini de yer dedi 🥰
Pamukhanim_ _alininannesi kaynatıp blenderden geçirdim ayrı ayrı pet şişelere koyup o şekilde koydum annem kaynatıp Kavanozlara koyup suda kaynatti öylede koyduk
_alininannesi adaatuna kefiri bu aralar sade içmiyor beyefendi sıkıldı herhalde içine meyve koyasım var 🤦🏻♀️
_alininannesi Pamukhanim_ pet şişede dondurucuya atmak hiç aklıma gelmemişti valla hazır meyvelerin sonu geliyorken yapayım en iyisi çok teşekkür ederim 🌸❤️